Saturday, January 29, 2011

صدُ هشتم/ شکر نعمت ، نعمتت افزون کند

تو بزرگتر از آنی که در فهمم بگُنجی . ساده است ، شکر برابر افزونی می شود ، فقط می خواهی به داشته ی اکنونم شاکر باشم و من ...

تو بزرگتر از آنی که در فهمم بگُنجی .

همین عنوان را در کوچه های بغلی بخوانید:

چه صبری دارد خدا (سجاد رامشت) ، وقتی دلم تنگ می شود (مژده شاه نعمت الهی) ، یادداشت های اتفاقیه (یوسف شیروانیان) ، بوی باران عطر خاک (باران سادات) ، پرسه خیال (رضوان پری) ، میثاق ( زینب حیدری) ، یادداشت های غار (علی لرستانی) ، وب نوشتهای یک دانشجو (مرتضی طاهری) ، آنسوی مغاک بیگذر (هارپوکرات) ، پنجره ( محمد رضا) ، جنوبی ترین نقطه (ساحل نشین) ، من او (عطیه مسعودی) ، طنز تلخ، قهوه اسپرسو (ما، ریحانه) ، بی تو با تو بودن (سحر،طه) ، مینی تاک (هانیه) ، روزهای یک من (فاطمه) ، کوچه بغلی (رضا عارفانه) ، آرامش سفید (مریم)،جامدادی (امید)

1 comment:

  1. در خدمتم عزیزم
    بیا یاهو. هستم
    shahnematollahi@yahoo.com

    ReplyDelete